Thursday, March 22, 2012

IMG_8151
IMG_8140
IMG_8132

N� men, jeg lovede jo at kigge forbi i mandags. Det skete ikke. Jeg ligger i min seng med en ordentlig omgang sygdom og en liges� stor trang til at have ondt af mig selv!
Den eneste ting der kan redde en dag som denne er at modtage pakker med disse skjorter fra Creme D� Silk. Jeg vil elske dem til jeg d�r og denne gang kan jeg love �n ting - de ryger p� lige s� hurtigt min skanky krop tillader det.


Well, I said that I would drop by last monday. That's not how it went. I'm down with a serious flu and a serious need to feel sorry for myself!
The only thing that really makes your day when you are sick is receiving packages with these shirts by Creme D� Silk. I will love them until I perish and this time I can give a damn good promise - I will wear them as soon as my sick body is nurtured back to health.

No comments:

Post a Comment