Wednesday, March 28, 2012

IMG_8251

Hjemvendt fra hotel. Jeg har endnu en gang haft brug for at f� lidt hj�lp til at komme ovenp� en mindre lungebet�ndelse og findes der et bedre sted at f� det end p� Riget? Det tror jeg ikke.

Jeg er glad og er igen ved at v�re klar til at v�lte videre i min historie. Der er en masse p� programmet som skal opleves og jeg ved at jeg fungerer bedst i et impulsivt og uforudsigeligt liv. Jeg elsker opleve, blive inspireret og sidde i situationer jeg p� ingen m�de havde regnet med et par timer forinden. Sommetider er jeg bare lige n�dt til at tr�kke stikket ud, restituere og blive fyldt op med gode ting.


Just got home from the hotel. Yet again I needed a helping hand to get over a minor pneumonia and is there any place better than the hospital? I think not. 

I'm happy and ready to tumble through life again. There is a lot on my agenda which must be experienced  and I know that I am at my best when my life is impulsive and unpredictable. I love to experience, to be inspired and to find myself in situations I would not otherwise have expected. Sometimes I just have to disconnect, restitute and get well again. 

No comments:

Post a Comment