Tuesday, January 31, 2012

gina2
gina1

Pictures from ginajaqueline.com

Weekend, hvor blev du af? M�ske forsvandt du mens jeg v�ltede mig i stress, t�j og flasker. Jeg ved det ikke helt, men det lyder sandsynligt. 

Fredag tog jeg med Nadia og Rasmus til lanceringen af D.EFECT's seneste v�rker - et arrangement som nok ikke er g�et en blogl�sers n�se forbi - og �n ting jeg fik var m�t mave. P� to fine borde stod de l�kreste snacks, virkelig, har never ever aldrig spist s� mange pindemadder! Udover tilfredsstillet mave fik jeg set p� rigtig fint t�j inden vi igen valgte at fylde lidt i hovedet p� Vandkunsten.


Weekend, where did you go?

Friday night I went to the launch of D.EFECT's latest work. I quickly noticed one thing; between beautiful clothes and stylish people there was the most amazing table of food. Seriously, I have never had so delicious finger food in my life!


No comments:

Post a Comment