Wednesday, January 4, 2012

IMG_6808

Det har dog ikke taget mig fire dage at komme op at st� igen efter nyt�r, men hold nu op jeg havde en fantastisk aften. Normalt er jeg ikke d�n der gl�der mig mest til at g� amok i champagne og raketter, nok mest af alt fordi jeg synes at de mest hypede fester uden tvivl ender som de v�rste, men i �r skete der heldigvis noget andet! Jeg var i bedste selskab, dansede min arm f�lelsesl�s og sluttede af med laks i sengen og sol i �jnene. Ret meget mig og en perfekt start p� 2012!

Jeg har altid haft et godt �je til det der med at have et rigtigt tidspunkt at starte nye projekter op p�. Den f�rste dag i en m�ned er normalt en vinder for mig, men man m� vist sige at nyt�rsdag trumfer alle andre mulige - I'm an autistic, I know. Bloggen har, som nogle m�ske har lagt m�rke til, ogs� v�ret udsat for lidt nye strategier her hen over december, s� helt at vente til �rsskiftet har jeg ikke kunnet. 
Jeg har bestemt mig for at lave en smule f�rre indl�g end f�rhen, men til geng�ld g�re dem jeg poster lidt mere gennemarbejdede. Jeg har gennem de seneste m�neder funderet lidt over hvad der kunne g�re det mere interessant for mig at blogge og for jer at l�se, og jeg tror det her tiltag vil virke.
Jeg planl�gger nyt layout fra d. 1. februar. Egentlig har jeg pr�vet at f� det igennem i laaaang tid efterh�nden, men nu er jeg kommet i kontakt med en grafiker der er klar p� opgaven.
Jeg er langsomt ved at blive en del af et internationalt bloggernetv�rk, som jeg ikke kan fort�lle om endnu, men forh�bentlig vil give mig flere oplevelser i kan blive en del af! Sp�ndende!
Derudover vil jeg ogs� begynde at skrive p� engelsk. Jeg har opdaget at cirka halvdelen af mine l�sere er fra USA og de skal selvf�lgelig v�re med!

Mon ikke det var det? Det tror jeg. Lad mig vide hvad i synes om det hele - og igen, godt nyt�r darlings!


Dear readers - happy 2010! I have noticed that about half of those who visit me is located outside of Denmark and surely don't understand a word of what I'm writing on my blog. That's not what I want. No, I would like to invite you inside my world as well, so from now on I will write in English too. I hope you guys will bear with me - I'm not a genius of languages, but I'm always ready to get better. I hope it will be more interesting for you to follow me. Promise me always to ask anything if something is on your mind.

Once again, thank you for following me - that means everything to me! 

nyedone1
nyedone2
nye4_effected

No comments:

Post a Comment