Sunday, November 14, 2010

Photobucket

Jumpin' on a sunday!

Lige nu ville jeg egentlig gerne kunne hoppe i den ombloggede Jumpin, som jeg faktisk selv fik tilsendt i starten af ugen. Suitet er desv�rre for stort og jeg kan derfor hverken pleje mig selv i det eller vise et ordentligt selvtaget billede. En ting er sikker om Jumpin'en. Kvaliteten er virkelig l�kker! Jeg m� dog indr�mme at stilen slet ikke er min, som m�ske ikke er den vilde overraskelse. Alligevel synes jeg at alle Jer skulle kunne l�se en smule om suitet, da jeg ikke ser det som uinteressant for alle. Stil er forskellig og jeg t�nker derfor at I sk�nne l�sere skulle have mulighed for at f� fingre i min Jumpin. Skriv l�s hvis I lyster, og skulle det ske at der bliver for mange om buddet m� vi lave en lille lodtr�kning! Go ahead.

No comments:

Post a Comment