Monday, November 15, 2010

Photobucket

Impulsivity is the new black. My guide to life!

S� skete det endnu en gang. Lidt vildere end sidst. Mit impulsive jeg tog gl�deligt over da jeg tidligere i dag sad og kiggede p� briller - 3 bestillinger fl�j over disken og i n�ste uge f�r jeg mulighed for at v�lge mellem fire par briller. Hver evig eneste morgen. Hold k�ft hvor jeg gl�der mig!

I lige netop s�danne situationer oplever hvor vigtig impulsiviteten er i mit liv! Det beh�ver p� ingen m�de at have noget med cash at g�re, men bare friheden til at g�re noget som ikke er planlagt overhovedet. Jeg har p� intet tidspunkt i mine 20 �r forst�et det der typiske '08-til-16-liv' - for min tid m� virkelig ikke blive rutine! Det skal best� af lyst (s� vidt det naturligvis er muligt). Af kreativitet. Konfetti. Mennesker. Vin. Maling. Rod. Mad. Impulser. Det giver mig f�lelsen af liv. Mening!

No comments:

Post a Comment