Friday, October 29, 2010

Photobucket

.. Og s� kom vi til det sp�ndende! Jeg blev i sidste uge spurgt om jeg havde lyst til at deltage i et photoshoot - skuddene taget og stylet af Nicklas og Tara skulle bruges til den super cool blog Le Nude med de to f�rn�vnte bag tasterne! Deres kreativitet er meget tit blevet beundret fra pladsen hvor jeg sidder, s� da deres foresp�rgsel tikkede ind af min mailbox blev jeg helt reelt meget be�ret!

Efter nattens udskejelser drog jeg i dag afsted mod et studie p� Vesterbro - if�rt sennepsgule leggings og uden nogen anelse om hvad der skulle ske. Shootet har simpelthen v�ret en kanon fed oplevelse og jeg gl�der mig helt vildt til at se det endelige resultat, som kan ses p� Le Nude om lidt tid .. og selvf�lgelig ogs� her!

Tak for det hele Nicklas og Tara!

No comments:

Post a Comment