Sunday, October 24, 2010

Photobucket

Hjemme igen og endelig tilbage bag tasterne!

Lejren har simpelthen v�ret en k�mpe oplevelse! Det har v�ret fantastisk sjovt. Det har v�ret fantastisk vildt. Det har v�ret fantastisk l�rerigt. Det har v�ret fantastisk h�rdt. At skulle s�rge for at 29 i en alder fra 13 til 17 �r f�r en oplevelse for livet kr�ver at man k�mper. H�rdt. Jeg har gjort alt hvad jeg har kunnet, og hvis bare en af de unge har haft det halvt s� fedt som jeg er mit m�l n�et! Mine tre medledere, Rasmus og jeg fik stablet en lejr p� benene med filmverdens forskellige aspekter som byggesten. Fordelt i tre grupper skulle de unge optage film i Zentropa's studier og efterf�lgende skulle tre statuetter uddeles til �re for den gr�nsel�se kunst. Med r�d l�ber, paparazzi og gossip blev awardshowet skudt i gang!

Det kunne virkelig ikke v�re bedre at vende tilbage til bloggen og mit st�rste interessefelt efter en s� vellykket rejse!

No comments:

Post a Comment