Wednesday, May 16, 2012

IMG_8962
IMG_8967
IMG_8989

Okay, det er m�ske ikke den vildeste overraskelse at jeg er besat af Versace. Og guld for den sags skyld! Sidste weekend sad jeg der, en smule bedr�vet og dr�mte mig v�k til fest p� stranden med iskolde drinks og masser af dans, og pludselig fik jeg taget mig selv i at have k�bt en et �rs gammel dr�m - denne fuldst�ndig fantastiske Gianni Versace handbag fra 1993. Kunne den v�re mere perfekt? I think not. Drenge, dametasker er din nye bedste ven!


Okay, well, you might already know that I'm obsessed with Versace. And gold for that matter! I was sitting there last weekend, a bit sad and thinking of partying at the beach with icecold drinks in hand, and suddenly in my daydreaming state I had clicked 'buy' at an old dream. This absolutely brilliant Gianni Versace handbag from 1993. Could it be more perfect? I think not. Boys, ladies bags is your new desire!

No comments:

Post a Comment