Saturday, December 31, 2011

IMG_6714

Vest, second hand / Bomberjacket, second hand / Turtleneck, h&m / Necklace, second hand
Trousers, .. ehm / Shoes, second hand / Bag, second hand

New year, simpelthen! Jeg er s� sindssygt be�ret over alt hvad der er sket for mig i 2011. Nye mennesker er kommet ind i mit liv, mennesker som har f�et en k�mpe plads i mit hjerte og deler den med alle de fantastiske der i forvejen danser rundt. Jeg har f�et en masse oplevelser i forbindelse med min blog og har de seneste m�neder arbejdet som stylist for blandt andet Wanted, oplevelser som jeg inderligt h�ber vil forts�tte efter vi passerer klokken 24. Jeg vil sige tak til alle jer der f�lger med, giver mig lyst til at forts�tte mine skriverier og inspirerer mig til at leve videre i glimmer og plateausko. Fonden bobler og butterflyen kr�ller, lige som det skal. Godt nyt�r!

K�rlighed fra mig.

IMG_6738
IMG_6735
IMG_6739
IMG_6732

No comments:

Post a Comment