Tuesday, August 9, 2011

198731_2105855298413_1606443281_2012698_4634404_n


Jeg er ikke glad for at have travlt. Og alligevel er jeg lidt, for lige netop under tre dage i august og tre dage i februar giver det et ekstra sus. Et sus jeg satans godt kan li' og et der h�rer til! Det skal dog v�re travlhed af den gode slags, den hvor man kan grine over at l�be .. yeah right .. i t�rnh�je plateau-sko efter en lukket d�r. P� den forkerte location. Det er den der er med til at g�re modeugerne s� fantastisk vilde.


Og hvis vi skal g�re status p� denne; tre dage fyldt med en masse sk�nne og inspirerende folk. Masser af mad. Gratis drikkelse og cirka 7000 liter shampoo. Og naturligvis flot t�j. Jeg vil dog ikke sidde og fylde folk med tomme ord � la 'I loooooove it aaaaaaall!', for det gjorde jeg desv�rre ikke. Jeg manglende rigtig meget kreativitet. Og chancer. Personligt havde jeg gerne set mere varierede og nyskabende runways. For den sags skyld ogs� kollektioner. Det blev, for mig, lidt for meget upersonlighed pakket ind i lidt fine og sarte babyfarver. Jeg h�ber at der til februar vil blive taget flere chancer i form af nye id�er p� podiet, og hvis man ikke er til det, s� i hvert fald noget 'nyt' t�j. Ros skal der til geng�ld ogs� falde, f�rst og fremmest p� Vibskov. Henrik havde form�et at sammenkoble de to elementer jeg f�r efterlyste. Meget Vibskov, og alligevel nye id�er kom frem p� et roterende podie. Han har fortjent n�ste indl�g. B�de jean//phillip og Stine Goya form�ede ogs� at vise at deres talent stadig er opadg�ende. Fine kollektioner med meget personlighed og utrolig flotte snit. Jeg s� desv�rre ikke Anne Sofie Madsens show, men blev positivt overrasket da jeg efterf�lgende fik det tjekket op. Et meget sp�ndende f�rste skridt!


Over and out for denne modeuge. Jeg h�ber meget at kunne tage liges� stor del af den til februar som den i �r - jeg er taknemmelig og glad!


No comments:

Post a Comment