Tuesday, July 5, 2011

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg agerer efter lyst, om solen s� st�r h�jest eller er forsvundet for timer siden. Jeg har st�v i �jnene og mit h�r kan efterh�nden �del�gge en b�rste. Jeg er dyrisk og f�lger egentlig bare mine basale instinkter. Jeg h�rer bas. Jeg vipper h�jre fod til de tusind forskellige rytmer omkring mig. Jeg danser. Jeg smager p� den lunkne v�ske fra glasset ved siden af og t�rrer lidt dr�ber v�k fra panden. Jeg ryster mit h�r og smager lidt igen. Jeg griner. Jeg kigger mig rundt og f�ler. Jeg f�ler frihed. Det r�rer mig ikke hvad jeg rent faktisk laver - og hvad andre laver. Bare jeg nyder. Og de nyder.

'Hvad er klokken?' Hvor er det bare satans godt at sidde et sted hvor dette sp�rgsm�l er s� ligegyldigt.

No comments:

Post a Comment