Wednesday, May 11, 2011

Photobucket

Hjemvendt fra rejse.

Jeg elsker et impulsivt og uforudsigeligt liv. Jeg elsker at sidde i situationer jeg p� ingen m�de havde regnet med et par timer forinden. Jeg lever for nuet .. sommetider bliver nuet bare ikke lige s� satans sjovt.

De sidste seks dage har jeg ligget og kigget ud af vinduet p� Herlev Hospital med en grim lungebet�ndelse. Efter flere uds�gte kulinariske madoplevelser, gode snakke med demente Britta der tror jeg er hendes s�n og en spandfuld antibiotika fluks i �rerne er jeg nu hjemme igen. Og det er vidst meget godt.

Umiddelbart er der ikke nogen tvivl om hvad jeg helst ville have brugt den sidste uge p� - for eksempel noget med et photoshoot for Wanted Magazine, en lille dans til Coma Club med to l�kre fyre eller andre sm�ting - men nej, s�dan skulle det ikke v�re. S� med god musik i �rerne m�tte jeg samle kr�fter, samle energi og samle magi i verdens mest orange rum - og jeg tror nu at det har virket!

Jeg f�ler mig mere end klar til at v�lte videre og leve. Skal bare lige sluge 28 piller f�rst.

No comments:

Post a Comment