Sunday, April 10, 2011

Photobucket

Sidder her og er s�dan cirka liges� r�d i hovedet som mit hjemmebiksede s�t fra i g�r - jeg t�nker hvert �r at det er en pisse god id� at f� s� meget farve som muligt p� f�rst mulige dag. Hver gang resulterer det bare i krebsesyndrom as hell! Til geng�ld blev de tre timer i solen brugt til at reflektere over de fantastiske oplevelser jeg har erhvervet mig de sidste to dage. I g�r b�d p� afrikansk middag med Nadia, Rasmus og Martin med snak om alt fra liv til en lille rejse for at anskaffe os en kaffekande. Eller fra d�rlige sp�rgm�l til opturs-h�ndvask. Efterf�lgende tog vi p� Vega for at danse til mindet om Kjeld - en dejlig og anderledes fest, og her fandt jeg virkelig ud af hvor meget jeg elsker +40 i l�rkort swingsk�rt, fjerboa, alfesko og ustyrlige dansetrin - from both sex indeed. Det er satme vejen frem. H�mninger, fuuuck off!

Jeg t�nkte s� at den bedste m�de at pleje mig selv og mit forkullede ansigt p� var at s�tte en film p� - det resulterede i kogende t�rer p� mine kinder. Jeg ved det, bl�d fyr, men g�r jer selv den tjeneste at se Into The Wild. En stor oplevelse ovenp� en stor weekend!

Nogen der mangler varmt vandt til kaffen?

No comments:

Post a Comment