Thursday, February 17, 2011

Photobucket

.. Og s� sidder man her med to forskellige sko p�! Var p� et mindre shoppehelvede i Lyngby Storcenter med Rasmus og Simone, fuldst�ndig overcrowded af skrigende b�rn i yndige flyverdragter. Jeg har .. havde planlagt at februar skulle v�re den m�ned hvor at intet t�j m�tte lande p� mine hylder. Strategisk smart n�r det nu er den korteste m�ned af alle. Strategisk dumt at tage med til Lyngby for at hj�lpe med at finde t�j til andre. Jeg modstod mod alle odds Rasmus' Buffalo-lokkerier. Modstod alle herret�jsforretninger. Og s� ender man i Monki .. Monki Monki Monki. Skoen p� min h�jre fod stod der med alt sit gejl og kostede kun 80 kroner. Med saks og skalpel r�g nitter og k�der og jeg har nu et par sko til at fuldende en bytur i morgen. T�nk engang, en fucking damet�jsforretning fylder mig op med synd. Jo jo. Jeg er egentlig super glad alligevel. Det g�r nu det hele meget sjovere det synd d�r. Sin Henrik. Sin!

No comments:

Post a Comment